E-papír

A Penci Közös Önkormányzati Hivatal a 2015. évi CCXXII. törvény „az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól” jogszabály alapján a lakosok részére elektronikus ügyintézést tesz lehetővé.

Az ePapír fogalma egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

Az alkalmazás az alábbi címen érhető el: 

https://epapir.gov.hu/             

A link KAÜ felületre navigálja az ügyfeleket, ahol ügyfélkapus felhasználónevével és jelszavával tud mindenki az alkalmazásba belépni. A felületen a Püspökszilágy Község Önkormányzata címzettet kell kiválasztani és utána tudja a megfelelő témákat és ügytípusokat kiválasztani. A levélhez maximum 24 MB méretű csatolmány rendelhető, melyet az AVDH (Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés) szolgáltatással tud hitelesíteni. Kérjük, hogy csak hitelesített mellékletet küldjön be! Ahol illetékfizetési kötelezettséget írt elő az ügymenet, ott az illeték megfizetéséig a kérelem nem kerül feldolgozásra.

A közigazgatási hatósági eljárási illetéket – az eljárás megindítását megelőzően – az alábbi módon lehet teljesíteni:

  • vagy az eljárást kezdeményező iraton illetékbélyeggel;
  • vagy banki átutalással.

A Polgármesteri Hivatalunk esetében a közigazgatási hatósági eljárás illetékét a 11742094-15441719-03470000 számlaszámra történő utalással teljesítheti. Utalás esetén kérjük, hogy a banki átutalásról a kivonatot csatolja leveléhez.

Az ePapír szolgáltatással kapcsolatban, ahogy a hivatalos tájékoztatóban is olvasható, kérjük, a feladást követően figyelje a személyes Ügyfélkapujának Értesítési tárhelyét, mert a Hivatalunk a válaszát, egyéb rendelkezés hiányában, oda fogja elküldeni.